Disable Preloader

Tréning na doma s ReFit

Tréning na doma s ReFit

Pre rozšírenú celosvetovú pandémiu koronavírusu musíme prijať fakt, že cvičenie v domácom prostredí je dnes jednoducho ten najlepší spôsob, ako udržať svoje telo v kondícii. Všetci sme boli dlhodobo zvyknutí na pravidelný režim cvičenia vo fitness centrách, kde si vieme po celom dni plnom zhonu, či sedenia v kancelárii dať poriadne do tela, ale aj mentálne oddýchnuť od neustáleho stresu.

Preto sme si pre vás pripravili Tréning na doma s ReFit – Workout of the day, ktorý zvládnete už za 15 minút a je určený pre každého. Ide o vysokointenzívny tréning, ktorý si viete ľahko zacvičiť aj v domácom prostredí. Medzi najväčšie benefity tréningu patrí zrýchlenie metabolizmu, čo má za následok, že ešte niekoľko hodín po tréningu spaľujete prebytočný tuk, aj keď nič nerobíte, ďalej zapojenie veľkého množstva svalov (precvičíte celé telo), má aj pozitívny dopad na kardiovaskulárny systém, rozvoj kondície a nakoniec vysoká náročnosť, čo zabezpečí vysoký objem práce v krátkom čase a značne tak ušetrí veľké množstvo času. Celý tréning je zameraný na cvičenie s vlastnou váhou, no ak by ste chceli zvýšiť náročnosť, stačí vám pri niektorých cvikoch použiť dve 1,5 litrové fľaše s vodou.

Workout of the day

ENOM – every minute on the minute
Každú minútu do minúty splniť úlohu a po zvyšný čas oddych.

Každú minútu začíname robiť cvičenie, z ktorého spravíme počet opakovaní, ktorý si stanovíme a do konca minúty odpočívame.
Tak ako rýchlo stihnete opakovania dokončiť, toľko zvyšného času danej minúty vám zostane na predýchanie.

My sme si stanovili 5 cvičení a pre každý cvik 20 opakovaní. V 15-minútovom kondičnom – silovom bloku teda spravíme každé cvičenie 3x.

Celkový čas Workoutu: 15 minút

Cvičenia:

  1. minúta - Burpee (angličáky) - 20x 
  2. minúta - Lunge (výpady) - 20x (pre zvýšenú náročnosť môžeme použiť fľašky s vodou namiesto jednoručiek)
  3. minúta - Jumping Jack - 20x
  4. minúta - Push ups - 20x
  5. minúta - Sit ups - 20x

Po dokončení prvého kola nasleduje ďalšie kolo, kde sa všetky cviky opäť zopakujú. V prípade, že nestíhate stanovený počet opakovaní v jednej minúte, môžete počet znížiť. 

Celé cvičenie nájdete vo videu nižšie.

Zdieľať: